Minnet

Mitt minne sviker mig!! Jag skrev tidigare idag ett inlägg som jag glömde att posta. Jag har svårt att sova inatt, Emilia har sovit här ett par timmar innan jag la henne i din säng och sedan kom Nea, men efter att jag bäddat ner dem i varsin säng så verkar de nu sova gott igen.

Dagen idag har varit riktigt härlig, först fikade vi med vänner i Åhus och drog oss till julskyltning/marknad. Julkänslan infann sig när snö började falla!
Nea var på kalas i bowlinghallen, hon hade haft jätte roligt och ropar "jag fick 55 poäng på pappret!!!" ;)
Vi hade bjudit hem vänner på middag och vi bjöd på tacopaj och skaldjurspaj, sallad och tsatsiki vilken verkligen gick hem!

Min telefon har blivit jätte seg så tyvärr har jag inte tagit några bilder idag, ska rensa och tömma den imorgon :) nu ska jag försöka somna om!

Natti natti

Kommentera här: