Bloggdrottning

Planerna om att tjäna pengar bara på att skriva blogg verkar inte fungera, jag förstår inte hur alla stora bloggare har tid att skriva flera gånger om dagen. Den senaste veckan har inte varit min bästa, jag mår dåligt och Emilia har krånglat med sömn samtidigt som Billy varit iväg. När det väl varit lugnt här hemma så har jag känt mig tvungen att städa, duscha eller bara sträcka mig i soffan. 
Jag erkänner att jag har lite dåligt samvete eftersom jag ser att det är ett helt gäng som faktiskt är inne o kollar här minst 1gång/dag - förlåt till er, jag ska bättra mig lite! :)

Jag och Billy behövde en myskväll, han tände massa ljus och brasan sedan kollade vi på world war z och drack julmust och åt choklad (min last..). Billy klagade på ryggont så jag gav honom lite ryggmassage men mitt i så ville jag också ha massage och fjäskar till mig en. När det väl är min tur och jag njuter av knådandet kommer 2 fötter upp på varsin sida av nacken, det är så typisk Billy och det är just därför jag älskar honom så. Han gav ordet fotmassage en helt ny innerbörd! 


Älskar!

Kommentera här: